Thea - Månadens Blogg !

Hejj allihoppa !
Nu ska jag sätta igång en månadensblogg tävling, för er som inte vet hur det går till så går det till så här :

Ni anmäler er genom att skriva en komentar i detta inlägg eller meddela mig på något annat sätt, sedan skriver jag upp d som är anmälda (alla kanske inte kommer med, bara de bästa), och av dom ska ni rösta, och sedan om det blir så många som är med, så ska jag ta de tre som fått mest röster, och skriva upp igen, oh ni får rösta änu en gång, de som är med ska göra allt för att få flest röster !
Puss <3, börja anmäla er, blir det inte tillräckligt många med så blir det inte av, minst tio borde vara med.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :) Nu börjar jag med veckans blogg :) Om du vill va med så kommentera. Priset äe ju länkingar i varje inlägg jag skriver i en hel dag :) D blir tre vinnare & skriv gärna om tävlingen för att få röster ;dd



Vinnare utses på söndag!!

2010-03-17 @ 16:03:52
URL: http://manpreetslillahjarna.blogg.se/
Postat av: Jaaaaaaaaaaaaaaaaahw <3

jag.

2010-03-19 @ 22:29:13
URL: http://youread.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0