Thea - Hannah, felicia, teater ;)<3

Hejhej <3
Idag började ju skolan, tråktråk... -.-
Men fick ju träffa alla =D <33
Vi hade typ so/no, engelska, läxsak och gympa :P<3
Efter skolan satt jag fiffi hannah och lisa i omklädningsrummet i typ 40 minuter hahah<3, vi försökte diskutera vem vi skulle hem till, det tod ju sitt tag, men det slutade med att lisa gick hem till sig och sen gick jag hannah och fiffi t hannah :P<3, sen när teatern började mötte jag lisa och vi gick t teatern, vi blev lite sena men ajah d gjorde inget ;), a och när jag kom hem hade jag fått brev från ellinore bästuuh <3, jag hade skickat ett t henne förut :P, och så har KP kommit, jippie !! <33 hahah...
Chao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0