Thea - Garbo är BÄST BÄST BÄÄÄÄÄÄST !

Hejj<3
Idag vare vanlig skola, hannah är i fjällen, sjukt lyxigt :P, fast jag ska ju dit på söndag <3
Vad ska ni göra på påsklovet?
Jag ska t Lofsdalen :P, det ligger typ vid vemdalen, lr nära.
Men iaf, vi hade typ matte, svenska, och så kollade vi på hjärnkontoret. Och så hade vi spanska först på morgonen, jag elin och vera cyklade dit för första gången i år ! <3333333
Men på vägen hem fick vi inte vara själv ;), För Julle hoppade upp bak på vera, oscar på elin och erik på mig. Så vi fick skjutsa dom hela vägen hem -.-, fats d var rätt kul hah :p<3
Sen gick jag å veru hem t henne, vi å mellis mm, men vi glömde bort tiden, vi trodde den var halv fem, men den var kvart över 5 !, så vi fick ändra våra planer och skynda oss för att hämta garbo och gå t bussen. Och på bussen satt jenni igen :P<3, så vi prata lite me henne, och sen skulle vi av :P <333
Idag var garbo vääärldens bästa !, jag knde ha henne lös hela vägen hem, och mycket på hundkursen, och så klarade ho av att hoppa över mitt ben som inte äns Jonna klarade ! Herregud, Jonna e typ bäst ?<33
Garbo, forever you and me ! <3
Chao<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0