Thea - crazy day ? <3

Tjotjo allihoppa <3
Min da lr iallafall eftermiddag/kväll har varit rätt konstig, först var det vanlig skola, vi fick typ läxor och typ matte, svenska och gympa, efter gympan så gick jag nathalie jessica och felicia hem till lisa (med lisa dåra), och vi typ körde café, asso jessica och lisa var "kockar" och jag, felicia och nathalie var "kunder", ja och fiffi skulle typ va värsta snobbarna som va tsm hahha fett kul ;)<3, sen typ så sa nathalie att hon skulle hem, men hon gömde sig i ett skåp, alla visste om det förutom lisa, sen efter typ 20 minuter kom hon fram xd<3, sen typ gjorde vi läxor och så, sen så skulle vi lura lisa igen, så fiffi sa att hon skulle hem och att jag skulle följa med henne en bit på vägen, och jag sa att jag skulle skynda mig och snart kom tillbaka (alla visste att vi skulle gömm oss förutom lisa), men iaf, så gick jag och fiffi ut, sen när d började göra middag öppnade vi dörren tyst och smög in till garderoberna, där satt vi och jessiva låtsades ringa mig osv, och lisa rigde mig på riktigt sen :O, haha sen skulle vi äta så vi kom fram, då gick fiffi hem för hon skulle inte äta där, sen gick v t bussen och jessica ville att vi skulle köpa nagellim efter teatern, men det ville inte vi för då skulle vi missa första bussen, sen typ blev natta och ica sura på mig å lisa, och vi jagade dom i hela sickla typ en halvtimme, sen blev vi vänner, men teatern hade börjat för 10 miuter sen så vi pallade inte gå dit, och den var typ inställd... så vi åkte med natta t forum, och köpte mjölk, sen gick vi t natta och var där, typ spelade spel och åt kakor (inte jag), och kollade på gamla foton från typ 1an <3, sen skulle vi hem så vi gick t forum för å ta bussen, sen hoppade viav och jessica gick hem. Jag och lisa satt på busshållplatsen, sen behövde jag gå på toa, så vi kutade t disel, sen sprang vi tbaka hahha :P, a och nu är jag här ;) <3 Bilder från dagen :
 




sen hittade jag en gammal bild i nattas album, på mig, lili och nathalie, kolla <33:


syns inte så bra, men a.
Chao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0