Thea - ännu mer om mig :P<3

För ett år sedan:

Vilken klass gick du i? - 5an
Vad hade du för hårfärg? - Brunt
Hur lång var du? - ingen anin
Vem var du kär i? - ingen tror ja
Hade du någon pojk/flickvän? - nepp
Vad brukade du göra på fritiden? - ungefär samma som nu :P<3
Vilka umgicks du med? - Vera, Jessica, Hannah, Siri, Elin, Ellen...
Hur såg du ut? - ful
Var allt bättre då? - vissa grejjer va bättre, vissa sämre.
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - mh... ibland. men inte alltid.
Har du förändrats? - ahhh


Nu:
Hur gammal är du? -  12
Vilken klass går du i? - 6an
Vad har du för hårfärg? - Brunt
Hur lång är du?- 158 lr nåt.
Vem är du kär i? -  Vene
Har du någon pojk/flickvän? - Nej
Vad brukar du göra på fritiden? - Va med kompisar såklart ?
Vilka umgås du med? - Vera, Jessica, Hannah, Siri, Elin, Felicia, Lisa, Nathalie... (förlåt om jah glömde nån)
Hur ser du ut? - kolla på en bild så ser du ;D

 

Har du..

Kysst någon? - Nej =(
Haft sex? - Näe
Sovit bredvid någon av samma kön? - såklart ?
Sovit bredvid någon av motsatt kön? - ah
Slagit ner någon? - hahah, nä ?
Ljugit för en bra vän? - säkert nån gång...
Svikit någon? - antagligen...
Fuskat på prov/läxförhör? - Hah, inte så mke, men har nog tittat på de som sitter breve nån gång, lr nåt.
Blivit kallad Bögjävel? - hahah, bög, men inte bögjävel ;)<3
Kallat någon Bögjävel? - nej ?
Druckit alkohol? – nej


Vem:

Skrev du senast till på msn? - Jessica
Kramade du senast? - Lisa
Kysste du senast?- ingen
Sov du hos senast? - Jessica
Vill du vara med just nu? -  mina älsklingar <33
Ringde dig senast? - pappa :p
Skickade ett sms till dig senast? - Elin<33
Skickade du ett sms till senast? - Elin :P<3

 

Vad:
Drack du senast? - varm mjölk :P
Köpte du senast? - om inte lunch gills så... ett linne :P<3
Gjorde du igår? - Var med lisa och jessica i forum =D, sen cyklade med lisa och vera
Ska du göra imorgon? - Skola... Teater =D
Vill du göra just nu? - va me nån
Åt du senast? - köttgryta m ris :p<3
Är närmast dig som är rosa? - min hand som jag målat rosa :d


KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN

Du är kär nu - vene, tror inte d
Du har sårat nån så de börjat gråta - Ingen aning.
Nån har sårat dig så du börjat gråta - säkert...
Du har haft ett förhållande som varade över 8 månader - Nepp
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - Nej.
Du har haft ett förhållande som varade över två år - Nej.

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra -  mh, d tror jah
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - ahh
Jag har smugit ut utan lov - smugit ?
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - Såklart ?
Jag har en hemlighet som ingen vet - mh...
Jag har fuskat i ett spel - Haha, aaaaa
Jag har struntat i ett prov – nopp, tror nt d


DÅLIGA TIDER

Jag har skadat mig själv - Nej, inte me mening iaf. lr, inte alvarligt ;)<3
Jag har druckit alkohol - Nope
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - Nä?
Jag kan inte svälja piller - vene, har typ nt ätit piller ;)
Jag har tagit mediciner mot depression - Ne
Jag har anorexia och/eller bulimi - Nej ?
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det – hahah, ne
Jag har vaknat gråtande -  mh
Jag har somnat gråtande - Mhh
Jag grät senast - förrförra veckan xd, fast d var för att jag blev sur på nåra xd, ja gråter typ bara när jag blir sur lr nät jag är sjukt ledsen, men har typ inte vart sjukt ledsen på ett tag nu :D

 

DÖDEN
Jag hatar begravningar – Har aldrig gått på begravning.
Jag har sett någon dö – nej ?
Någon som jag känner har dött nyligen- Ne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0