Båda - Frågestund avslutad.

Okej, nu avslutar vi frågestunden, men om vi ska ha en igen senare vill vi gärna ha fler frågor :d <33


Postat av: Hannah

Vad skulle ni göra om jag började i skuru när jag nu har kommit in i ekliden xd<3333

Thea: Jag vet ju att du ska börja skuru nu så... =D hahah<3 men om jag inte visste det så skulle det bli bäst! 
Vera: Bli asglad ofc ! <33333

Postat av: Johanna

Hur många besökare har ni haft som mest?
Vilka bloggar läser ni?
Favo-mat?
Favo-Häst att rida?


Thea: 93 sidovisningar och 25 unika =) <3
         Http://hhrw.blogg.se http://funki.blogg.se http://fokis.se http://thelionqueen.blogg.se http://youread.blogg.se  kommer inte ihåg fler, fast jag läser din ibland också =D <3
Tacos, typ kött, pasta carbonara m.m. :P<3
Daisy, picco, minty <33

Vera: haha jag har samma sidovisningar och unika  besökare såklart :P
 och jag läser typ samma bloggar fast oxå www.typjojjoo.blogg.se
min favvo mat e paaaaasta :P
och Elof e bääst att rida ;) <333
Postat av: inez

kmr ni gå in på min & min kompis blogg? ;D
vilket smink använder ni?
födelsedagar?
gillar ni mej? (a)
hahah mina normala frågor ;) <3

Thea: Kanske det ;)<3 nångång ibland ;)<3
         Puder, kajal, mascara och läppglas :d, ibland nåt annat, men d är sakerna jag alltid har ;)<3
         28/10-97
         hahah, känner dej inte riktigt, men a, :P<3

Vera: haha nån gång ibland :P 
         puder,kajal (den e slut just nu men annars), foundation, mascara,rose,ögonfransböjare (om de gills) o kräm
         20 maars :P snart asså ;)
         haha såklart (fast har lixom inte pratat så mkt haha :P
Postat av: 08 i Paris

Ärligt nu!!!

Vad skulle ni göra om ni fick reda på att jag bara hade låtsats flytta till frnkrike och bara hade bytt skola??

<3 <3 <3 love you guys <3 <3 <3

Thea: Blivit överlycklig hahah, fast d tror jag inte på ;) <333

Vera: haha daampat på att du inte berättat tidigare så vi kunde träffats :P jag saknar deii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0