Vera - Skansen ..!

hej, idag va jag på skansen me nhu (nacka hundungdom) vi va där o kolla på djuren och gick in i akvaria. de va lixom avslutning för terminen. =( i alla fall, de va sjukt kul. och vi såg ett litet lamm som hade fötts samma dag och hade fortfarnade navelstrengeln kvar! soo coolt ! aja, när vi va på akvaria så va de sjukt mycke ormar, asså ni fattar inte hur rädd jag e för dom djuren (vilket får mig att tänka på när jag och johanna såg en orm hah, men pallar inte dra den historian nu) man Olivia tvingade mig att röra en majsorm i slutet på akvaret ändå ! men jag vågade inte röra spindlen hah. men jag haar sjukt mycke bilder på djur fast jag tar bara några för annars tror jag ni tröttnar haha puss


Kommentarer
Postat av: funkisarna// Ica !<3

haha gullig bild på lemurer!

2010-06-07 @ 07:59:28
URL: http://funki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0