Vera - back from London och pratar me Sofia

hej alla nu e jag hemma från london ! de va sjukt mysigt och fråga mej inte om jag har shoppat, hehe (: vi bodde på något hotell mitt i london och så, men jag pallar inte skriva om de nu jag gör de sen. men när jag kom hem åt jag middag sen drog jag ner till sjön och där va Jessica,thea och lilla lisa hah. jag kollade på när dom badade som sen tvingade dom i mej oxå så nu e mina kläder blöta men de va värt de (: aja, sen drog vi till lisa och nu e jag hemma och pratar me gullungen Sofia, hon e på ridläger den shit ungen. haha men nu bröts de typ aja puss <3

Kommentarer
Postat av: Funkiisarna//Ica!<3

åååh nsöötis har saknat dej as mkt!! <3<3<3<3

2010-06-30 @ 19:33:41
URL: http://funki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0