Thea - Vera älskling <3

Vera
Jag saknar dig gumman, men jag hoppas att du har det otroligt bra i London<3
Du betyder så grymt mycket för mig, och utan dig så hade jag inte varit den jag är idag.
Alla stunder och minnen som vi delar, dom är oslagbara.
Jag förstår intee vilken tur jag haft som träffat dig gumman.
Det är den bästa händelsen i mitt liv.
Vi är som gjorda för varandra, vi tycker nästan samma om allt och alla.
Vi är the twins lxm, vi är piff och puff eller nasse och nalle puh.
Seriöst så skulle jag inte förstå vad jag hade gjort utan dig, de är alltid du som får mig att må bättre.
Det är alltid du som finns där för mig, när som helst.
Jag är alltid upp till 100% mig själv när jag är med dig.
Det jag vill komma fram till är att jag älskar dig, jag älskar dig så otroligt mycket & utan dig skulle jag inte klara mig, du är mitt allt gumman. Jag älskar dig och kommer alltid att göra, vad som än händer.
Bästavänner föralltid gumman, ända tills döden skiljer oss åt.

Jag kommer aldrig att kunna älska någon mer än vad jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0