Thea - Trött !

Hej <3
Det var asvarmt i vattnet <3 vi badade tills vi började frys lite :P<3
Sen så gick jag hem och åt middag, sen spelade jag fotboll me pappa samuel och stella i trädgården =) <3
Sen så ritade jag samuel och stella lite :P<3 nu sitter jag här och jag är as trött <3 skule kunna somna i stolen :O<3 haha, men jag har typ inte sovit så mke på många dar ;D <3 har bara sovit hemma (själv) 3 lr 4 nätter på hela sommar lovet, annars har jag sovit med kompisar :p<3 men nu ska jag va inne lite på datan sen går jag nog och lägger mej<3
Föresten, imorgon är det ju midsommar! :O haha de hade jag ingen aning om imorse ;) <3 Jag ba va? e de midsommar imorgon? jag trodde d va typ nästa vecka, haha<3 Men jag ska typ bara vara hemma och så sätter vi väl upp en midsommarstång i trädgårn så kommer poa, matilda, annette och kanske lidia<3 och kanske så skulle vi t nyckelviken<3 aja se you! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0