Thea - Till bellas landställe ;D <3

Hejhej<3
Nu kom jag precis hem från fiffi.
Vi vaknade vid 10 eller halv 11 lr nåt. Sen åt vi frukost och sen gick vi hem till mig och packade mina gräjjer jag ska ha med mej sen. Sen cyklade vi tbx t fiffi och då badade vi i hennes pool<3 as myysigt och as varmt! de va 39 grader i poolen :O<33 sen hoppade vi lite, sen kollade vi på en film, kommer inte ihåg vad den hette men den va as bra ;D <3 och nu är jag hemma. ska typ göra iordning mig lite nu och så innan mamma, pappa, samuel och stella kommer hem, de har vart på pappas kompis landställe :P när de har kommit så ska mamma skjutsa mej t Mcdonalds i tyresö där jag ska möta bella, marta och tintin =) sen ska vi åka t bellas land. Jag´kommer hem på tisdag och då ska jag antagligen sova med siri och jessica =D <3 men fram till dess så blir det ingen uppdatering från mig, så vi får hoppas vera tänker blogga mke <3 de som kan lösen får gästbloogga om de vill :P<3 
pööösssshiiii<33 (de kommer bilder sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0