Thea - Skola :p

Hejhej<3
Nu sitter jag i skolan och vi har mitt val =D
Jag håller på att skriva på min novell, men tänkte bara blogga lite :p<3
Efter skolan så ska d typ vara musik café på skolgården. Och nåra ska sjunga. Vi ska sjunga until we bleed :p <3
Sen så ska jag typ hem eller träna lite med hundarna med vera (å kanske sofia). Fast jag tror inte att jag hinner, för ellinore älskling kommer ju! läängtar ! <33
Aja, nu ska jag fortsätta skriva lite :p pussiihh! <33

haha, nån gammal bild :P

Kommentarer
Postat av: funkisarna// Ica !<3

haha vikka sötisar :p<3 förutom den där lilla fula tjejen i det högra hörnet ;)<3

2010-06-06 @ 20:59:44
URL: http://funki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0