Thea - Sjukhus me hannah och lisa :O

Hej! <3
När vi hade vart hos lisa ett tag så skulle natta och jessica t jessica typ, och jag hannah och lisa åkte t skuru ip för vi skulle kolla på elins och deras match :p<3 Men vi var där en timme innan den började så vi hade med en boll och spelade lite fotboll, sen typ sparkade hannah in i en stål sak som satt i målet ch jag och lisa stod och kastade våra skor xd, så vi märkte inget. Sen såg vi bara att hon låg ner på marken, så vi sprang till henne och det hade gått hål i hennes strumpbyxor så hon tog av dom, och hela hennes fot var blodig! Det droppade på gräset :o Sen sprang lisa till en vuxen tjej och sa att hannah gjort illa sig, då gick vi till henne och hon sa att vi skulle skölja av det så vi gick in till omklädingsrummet och sköljde, det var värsta djupa såret! Sen kom tjejens man och sa att han kunde skjutsa oss t sjukhuset så då åkte vi med honom. Sen fick vi gå in i ett rum där och de kollade på hannahs sår och så skulle de sy fast hannah frågade om hon skulle kunna bada då för hon åker t turkiet på lördag, då sa  dom att de kunde limma ihop det ist så då gjorde dom de. Sen kom hannahs mamma och skjutsade hem oss t hannah, sen så kollade vi på en film. Men eftr filmen så märkte vi att det blödit igenom så då blev hannah rädd för tt d va infekterat lr nåt. Se ringde fiffi för att fråga ifal vi ville bada, men vi sa at hannah gjort illa sig. Se berättade hon det för sin mamma (som är sjuksköterska) Så då kom hennes mamma och lindade om :P den kollade vi lite mer på en anna film och sen så hämtade mamma mig och lisa :P <33
Här kommer lite bilder <3

På sjukhuset <3


hannahs sår :s <33


hannah :P <3 (kolla bandaget)


Hannahs fot :P <3


hannah                  jessica                        Natta                 Lisa

  
jessica                   Hannah           jag                        Lisa
 

Kommentarer
Postat av: jojjo <3

min syrra fick typ ett sånt sår också fy fan vad det blöder och jag var ensam hemma med henne! :O hah

2010-06-07 @ 21:45:39
Postat av: teah

Blöder as mke! :O <3

2010-06-07 @ 22:03:53
URL: http://blondinbruunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0