Thea - Miss Li

Hejhej<3
När vera kommit imorse så gick vi t vera (smartast) och då mötte vi johanna på vägen, sen kom lisa =) <33 Sen gick vi upp t sickla med sigge och åt lunch och kollade i nåra affärer, sen kom veras pappa och hämtade sigge, då gick vi t nåra fler affärer, jag köpte en bh (kommer bild när jag e på andra datan) och vera köpte puder =) <3 Johanna och lisa köpte inget :p<3 Sen så gick vi hem t mig och bakade muffins ;D <3 de blev... lite sådär goda vi blev rätt misslyckade när vi skulle göra dom, det stod: 4 dl fint mjöl. Och vi använde rågmjöl -.-
Man skulle ha 75 gram smör, men vi visste inte hur man använde vågen så vi bara lastade på med smör.
Enligt vera skulle man ha dubbelt så mkt socker som d stod i receptet så då tod vi det.
Och vi ville att det skuklle smaka mer vanilj så vi tog 8 tsk och d skule vara 2 ;d <3
hahah vi är ju klart bäst påa tt baka! (a
Men sen så hoppade vi lite tills d började regna, då gick vi in och sen skulle johanna hem så vi följde henne t busshållplatsen och sen gick vi t vera, då spelade vi froggy jump på hennes ipod och sen åt vi middag, sen så åkte vi t grönan med hennes pappa och så fick jag tbx mitt guldkort och vi kollade på Miss Li när hon uppträdde med bl.a Oh boy, ba ba ba och I´m sorry, He´s main. Och många fler :p<3 jag och lisa åkte vilda musen och jetline en gång sen åkte vi hem :p<3 And now I´m here! Och chattar med johanna och jenni <3
Ajaa, pööööösssss! (bilder på allt kommer sen)<3

Kommentarer
Postat av: funkisarna// Ica !<3

vilket recept gjorde ni?? (jag antar att det var från muffins boken vi fick) ;D<3<3

2010-06-19 @ 09:16:43
URL: http://funki.blogg.se/
Postat av: Siri

sv: Ja men jag tog bort er blogg när ni inte var aktiva du vet men jag kan lägga till er nu ändå :)

2010-06-19 @ 11:47:15
URL: http://thelionqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0