Thea - Min långa dag, idag.

hejj<3
Nu sitter jag här me fiffi, vi skulle egentligen bara hem hit och hämta mina grejer för jag ska sova hos henne :P<3 Men imorse så gjorde jag iordning mig och sen ringde jag vera och lisa. Men lisa skulle åka bil dit så då fick jag och vera gå själva helt dyngsura hela vägen t skolan för d ösregnade ju :o<3 Sen när vi va där så träffades alla i klassrummet, då fick man ett diplom och ett presentkort på akademibokhandeln med 150 kronor =) <3 Sen gick vi ut på skolgården men d va bara tvåorna och vi som fick uppträda för de regnade ju :o<3 hah alla stod me paraplyn. Sen typ stod många kvar länge och bara kramades och grät...<3 haha :p<3  sen gick jag, elin, vera, fiffi och hannah t elin och typ kolla på film, åt lunch och typ spelade kort :p sen så skulle fiffi och vera hem och då kollade vi på en till film :P <33  och så såg vi en rådjurs unge! as söt! :O <33 sen är hannah åkt hem så ringde vera mig och frågade om vi ville bada. så då mötte vi henne och sen gick vi och badade vid udde, as kallt! :O men man måste ju badda på skolavslutningen ! :O <33 haha<3 sen gick jag hem och dusch och så. Sen ringde fiffi och undrade om jag ville t disel å de där. Så då gick vi dit och kolla lite och tecknade manga :P<3 sen pallade inte vi vara med längre  så vi gick hem t fiffi och hoppa och de blev kaos på studsmattan :o hahha<3
Aja, nu måste vi hem t fiffi och a <3 imorgonåker ja t bellas land me bella, marta och tintin <33 Men jag bloggar imorrn innan jag åker sen får jag upphåll medans jag är där men de är bara 3 dar <3
pöössss ! 3<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0