Thea - lunch, äventyr, grilla, bastu

hejhej<3
Jag skriver lite kort nu, kanske skriver längre sen :P<3
Men idag hade vi ju den här lunchen, vi åt bocolisoppa t förätt, typ fläskfile och potatisgratäng t varmrätt och glass och lite annat t efterätt. Och så drack vi läsk ;D <3
Sen så åkte vi t äventyrsgrejjan, de va asläskigt, vi va typ flera meter upp i luften, ni får bilder sen, och så skulle man gå på smala saker och det fanns knappt nåt att hålla i, men man hade säkerhets lina ifall att man skulle ramla (vilket några gjorde ;d), men jag gick av efter de 4a första grejjerna, de va seriöst as läskigt man höll på att börja gråta när man var där uppe, några gjorde de :o <3 så jag kunde verkligen inte göra mer. Sen när alla var klara så åkte vi t hästhagen och badade bastu och grillade<3 vi grillade korv, kycklingspett och åt potatissallad. Sen hade de handlat godis för 458 kr :o <3 hahha!<3 Men sen badade vi i typ 2 - 3 timmar :P<3 fast vi lixom doppade oss, sen in i bastun, sen doppade oss, sen in i bastun osv. Fast på slutet så var det bara jag, siri, fiffi och oscar kvar typ, och då hade de blivit as varmt. Vi simmade typ mke, från brygga t brygga :P<3 As myysigt<3 Men a <3 det blev ganska långt iaf ;D så jag skriver inte mer sen <3 Men jag glömde min kamera =( fast jag tog lite foton med mobilen, dom kommer sen )<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0