Thea - hemma från grönan :P<3

heeeeluuuuhhh!<3
Nu kom jag precis hem från grönan =) <3
Vi åkte typ insane en miljard gånger, nej men typ 15 gr :P<3
Och så tvingade jag först elin att åka fritt fall och då tkte hon den va askul, sen tvingade jag henne att åka tilt och den tkte hon också va as rolig :P<3 haha så dom åkte vi  ochskå typ 8 gr ;D <3
Men asso d va typ INGEN kö på nånting ! Vilda musen brukar ha mellan 30 och 40 min men idag var det bara 5 ! och kvasten me! och insane! och tilt! och frittfall! och jetline! och blåtåget! och extreme! allt hade 5 minuter kö ! :O De va ju najsigt :P<3 så då hann vi åka mke<3 men aja, nu ska jag dra t udden med elin och bada <3
pööss ! (tyvärr tog jag inga bilder =( <3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0