Thea - grönan ! <3

hejj<333 har inte kunnat skriva, i lördas så sov jag ju hos blondinen (vera) <3 och vi hade d as mysigt <33 sen på morgonen så åkte jag t grönan med siri och jessica vi åkte insane rätt många gåånger och katapulten och jetline mm :P<3 Och sen så sova jag och ica hos siri, vi hoppade lite, pratade mm. Sen imorse så fick jag skynda mig upp, hann inte sminka mej lr äta frukost lr nåt och så åkte jag direkt in t t-centralen från siri :o <3 där mötte jag pappa och sen mötte vi ellinore, sen tog vi bussen t grönan och vi åkte typ frittfall 2 gr, tilt 3 gr (älskar den!), insane 5 gr, popexpressen 2 gr, katapulten 1 gång, kvasten en gång, vilda musen 1 gång, jetline 2 gr, bläckfisken 1 gång, lilla frittfall 1 gång, blå tåget en gång och sen en massa mer kommer inte ihåg :P<3 och sen åkte vi hem vid 6 =)<3 och så åt vi middag och bakade goda kakor på eget recept :p<3 haha <3 Hon ska sova här idag och imorgon<3 pöss ! <3 bilder kommer när jag e på andra datan ;D <3

Kommentarer
Postat av: funkisarna// Ica !<3

vi tog varsin sen så fick hon resten av muffinsarna =P

2010-06-22 @ 10:23:06
URL: http://funki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0