thea - Fira Lena ;D

Hejhej<3
Idag, ville vi t grönan, men jag har ju tappat bort mitt guldkort :/
Men det finns garanti bara man polisanmäler d ;D <3 så jag ska göra de.
Jag har fått tbx min mobi! <33 Så nu kan jag sms igen ;D och mer foton t bloggen! <333333
Men nu har vi rätt mke folk hos oss, de är: Ellinore, Ebba, Anna, Annette, Charlotte, Mamma, Pappa, Samuel, Stella och Lena :P Och enja kanske kommer sen =D <3
För vi ska fira lena, som har fyllt 40 (för två år sen) xP hahaha men dom har typ inte hunnit fira henne än, så då gör dom de idag haha :P <3 Imorse gjorde jag o ellinore en frukost :p vi gick upp klckan sju -.- (hon är som vera som vaknar tiidiigt!) och då bakade vi scones och gjorde egen marmelad av frusna hallon, vi typ kokade dom? haha. Och så gjorde vi Smoothie. Sen när vi var klara klockan typ 9 så gick vi och väckte alla xD, så fick dom äta frukost :P<3
Men aja, vi ska typ äta snart<3 puss ! <3 (bilder kommer sen)

haha, jag förra sommaren ;D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0