Thea - Elin bebuu ! <33

Helluh ! <3
Imorse så typ solade jag och ellinore och lite annat, sen ¨vid 1 så åkte vi t centralen för att lämna ellinore på tåget, sen när jag kom hem så gick jag t elin =) <3 vi hoppade lite och sen badade vi<3 precis när vi skulle gå upp så kom vera haha<3 så då fick vi bada ett tag till me henne ;D <3 De är as varmt och vi hade as kul, vi åkte på brädan, och så skulle alla hålla i varsitt rep och ge fart på brädan men man fick aldrig släppa repet inte äns om man ramla i :p<3 hahah och elin ramlade typ i varje gång nån ropade tarzan och då fick vi dampskratt xd <3 haha  men sen så gick vera hem och jag och elin gick t elin vi kollade på en film den va asbra =)<3 sen så skulle jag hem :p<3 and now I´m here<3 ska snart äta panbiff med potatis <3
pöööössss!<33


Kommentarer
Postat av: funkisarna// Ica !<3

bitch klap!! ahahhahaha XD<3 <3< 3<3 <3 <3

2010-06-23 @ 21:40:26
URL: http://funki.blogg.se/
Postat av: teah

haha ja :O <3

2010-06-24 @ 11:06:35
URL: http://blondinbruunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0