Vera - tröött efter mysig men låång dag (:

hej alla, idag var det första dagen på mitt tredje ridläger den här sommaren! sjukt (jag veeet) aja  idag var det skötar läger så vi hjälper småbarn och rida för att vi sen får en lektion. och det är helt gratis för oss (: idag så red jag pocahontas (poca) hon va super söt och fiin, vi galopperade utan sigbyglar på en volt, och poca saktade typ av hela tiden till jätte skupig trav (slöööa häst ^^ ) och jag höl på att glida av en gång men kunde sitta kvar :) det är jag, cleo,hannah,hanna,crissi, och johanna som här skötare (: aja här kommwe hur dagens scema var :
08.30 samling -.-
fixa hästarna med nybörjare
leda en grupp ute,
leda en grupp till
leda en grupp till
och leda en grupp till (fast sista gången slapp jag, för den jag skullle leda vågade inte rida :) )
fodra
lunch
kolla film (måste säga att det vart en hel del flum där me mig, cleo och crissi
fixa hästarna
rida (en jobbig lektion men roliig)
ta in hästarna och släppa dom
fika
mocka
strö nytt halm
fodra
hoppa i jödselstacken
borsta stallet -.-

haha de va min dag pussich <333

Kommentarer
Postat av: Hannah du vet<33

heej sjuukt kul aa<3^^ vad bra att du ser ljuset änn<33=) xD hahaahah fett kul me deej, Hanna, Chrissie o Cleo<33 saknar deej redan veriis^^ ses på marknaden väll??=)

2010-07-23 @ 11:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0