Vera - älskling du måste må bra, du betyder ju allt.

min älskling är sjuk. hon har någon skit hud inflamation och vi har varit hos värtinären, och ska dit igen. hon har ett stort öppet sår på kinden och blivit rakad. varje dag ska hon äta
1 och en halv tablett 2 gånger dagligen
ta en salva 2 gånger dagligen
ta en annan tablett varannan dag 2 gånger dagligen
ta öron droppaar 2 gånger dagligen.
jag får knappt klappa min bästa vän eftersom det ka sprida sig, och jag måste ha plasthanskar när jag fickar med hennes mediciner. de här är värkligen skit... hon vill inte äns följa med på promenaderna och ligger bara på verandan och sover. ni som känner henne vet att det är inte min jonna. det är inte min älskade underbaraste fantastiska jonna. sen så gör en av medecinerna att hon kissar jätte mycket så jag måste blanda till speciellt vatten till henne med druvsocker och salt i, sen måste hon dricka 1 eller 1,5 liter vatten varje dag för att inte utorka. och inatt så jag ställa klockan för att gå ut att kissa henne. men vad spelar det för roll. bara hon blir frisk så kan jag va vaken hela natten för henne.
Jonna skrållan Madicken <3 Vera = bestfriends forever and ever.


jag möts alltid av dig när jag vaknar, gumman du är ljuset i mitt liv. så kämpar för oss.



Kommentarer
Postat av: jojjo<3

stackars jonna ! :( vet hur det känns gumman när ens djur blir så sjukt att man måste mata, ge tabletter och försöka göra så det dricker och gör seii mätt..jag hoppas att det snart går över för det är jävligt jobbigt sånt där! det värsta e att man inte ens känner igen djuret!!



är du hemma nu ??

2010-07-17 @ 23:06:01
URL: http://typjojjoo.blogg.se/
Postat av: vera <33

tack gumman, jag vet... miss u bebi <333

2010-07-18 @ 19:03:55
URL: http://blondinbruunett.blogg.se/
Postat av: johanna

är du hemma ??

2010-07-23 @ 10:47:41
URL: http://typjojjoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0