Thea - Nu åker jag !

Helu !
Igår shoppade vi kläder, de kommer bilder sen när jag kommer hem =) <3
Typ en grön klänning från bikbok 49 kr och rosett från kappahl 10 kr, halsband från New Yorker 35 kr, och nagelack och lösögonfransar :p, sen sov jesica och vera över och vi dampade lite på kvällen haha <3
Sen vaknade vi vid halv 10, (7), sen gjorde vi i ordning oss och sen åkte vi t fokis läsar träff. vi träffade foki och prata me henne, den här gången va mke bättre än förra ;), och så var vi med i tävlingen =D <3, Vi kommer ju vinna såklart (a <3, men nu ska jag bara packa de allra sista och sen så åker vi och lämnar morris gubben, kommer sakna dej ! <33, Sen åker vi typ t motala och hämtar husbilen, sen e vi i motala en lr två nätter hos mina sysslingar =D <3 men nu måste jag gå, puss ! <3
(jag kommer alltså inte blogga på ett tag, lr jo kanske men vi har bara trådlöst en vecka, sen inge mer, jag ska t skåne, och oslo och lite andra ställen, sen så e jag hemma två dar, sen åker jag t landet och lite annat) (juste, 2 ridläger oxå !)
Hejdå ! <3


Kommentarer
Postat av: jenni

haha, ni är med på hennes blogg ;) <3

2010-07-03 @ 00:52:46
URL: http://onoodigaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0