Thea - Motala

Hellluuuu ! <3333
Igår åkte vi ju bil i typ 8 timmar, vi fick åka omväg för vi var tvungna at åka t åkersberga och lämna morris på ett djur hem -.- <3, men d var de värt =D <3, jag typ satt och lyssna på musik och rita :p<3 och halv sov lite, haha.
Men vi hade ju lämnat in min mobil, men den gick visst inte att laga =(, men dom hade en annan mobil jag kunde få köpa av dom föör 600, så jag gjord d, för det var en walkman, och då e jag nöjd, haha <3. W302 e de typ,
Sen när vi koom fram vid 11 så blev vi bjudna på jordgubbar med grädde, haha. sen typ gick vi och la oss.
Idag ar vi badat, asso jag älskar verkligen varamons strand ! Typ lång grundt, lr d blir djupt och sen grunt igen? Och så är det sån här as skön sand!, fast jag har ju vart där förut men jag kom inte ihåg, d va typ 2 lr 3 år sen hah<3, sen va vi inne i motala och där va d typ festival ? haha så massa karusseller och lottteri och grejjor =D<3, men vi köpte godis och av där och sen åkte vi hem och åt middag, imorgon hämtar pappa husbilen och sen ska vi äta lunch med våra sysslingar och mammas kusiner oc lite annat folk haha, sen kanske vi åker imorgon kväll eller så blir det i övermorgon bitti ;D <3
puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0