Thea - Äntligen hemma efter ett super ridläger ! <33

Heluuh !
Nu e jag hemma !
Idag slutade ridlägret och det har varit as kul, jag delade rum med ella och mittemot oss bodde ronja, emilia, amanda och agnes, och breve oss bodde emeli och emeli<3
sen i de andra stugorna var det veronica, patricia, kristina, veronica, miranda, johanna, fanny och linnea.
Men ena veronica ramlade av när vi red barbacka och fick hjärnskakning :s <3 stackars henne!
Jag red VÄRLDENS bästa häst Marshall, jag älskar dig as mke gubben! och saknar dig redan !
Han var ett svartvitt sheck (stavning?), vi har hoppat, ridit dressyr, haft hopptävling (idag), haft dressyr tävling, badat (utan hästar), ridit ut, flummat, spelat kortl, ätit och massa mer! Men jag har iaf haft as roligt!
Men aja, nu ska vi snart äta <3
puss puss alla sweetisar, imorrn ska jag t grönan me ellas familj och min =D <3 bye!
bilder kommer sen <3
ni får en repris så länge ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0