"Vera" Johanna <333333333

haha ojj råkade göra fel på förra inlägget :) hihihi
aja min dag så här har min dag varit: 
först mötte jag thea och elin o vi skulle till språket :P men såklart så, klanade ja o thea till de xd för vi ville testa att hoppöa på en buss men då kom vi ju till fel busshållsplats. och elin DAMPA haha <333 o vi kom nästan försent haha... em sen va de väl bara skola xd<33 och efter skulle jag möta johanna bääjbi (vi har typ inte setts på 100 år har saknat dej bby) men jag hade såklart glömt nycklarna. men som vanligt kom min räddare i nöden Felicia och ja gick hem till henne. men sen kom jag hem och jag mötte johanna sen :) o vi gick till sickla o shoppade <3 haha aja pöss<3333 
  ärre ´bara ja som e trött på snön ??
 kolla Jessica nya mobil omg va fin <3 hihihi sööötis  hihi thea plågad??  fin ?? xd<33333 bruunett !!! <333  johanna bääjbimin fresyr <3333 puss


Kommentarer
Postat av: icaaah!

ååå ful bild på mejj :P<3

2010-02-19 @ 19:52:56
URL: http://icaaah.blogg.se/
Postat av: teahh

neej ! <33

2010-02-19 @ 20:54:38
URL: http://blondinbruunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0