Thea - Teater<33

Hej<3
Idag har det vart vanlig skola,och somsagt kund inte jag vera och jessica ha tennis =(, då d var bara att släpa hem grejjerna igen -.- <3
Ja,annars har vi haft det som vanligt... typ tråk tråk ;), efter skolan gick jag lisa och jessica hem t lisa, vi gjorde mellis (som det snart kommer bilder på), och jag fotade och jessica dampade ;)<3, Som ni kanske har märkt så har datorn lagats så att jag kan lägga in bilder ;)<3, vi gjorde läxor också hos lisa och sen åt vi typ taco sak, d kommer bild på den också ;)<3, sen så gick vi t buss hållplatsen som typ e en meter från lisas hus ?, hur lyxigt som helst hahha<3, sen kom bussen och vi åkte t teatern, efter teatern följde jag och lisa med jessica n bit, sen sprang vi t busse ;) för dn gick om två minuter, men den va försenad ;), se typ pratade vi sen kom busse, jag gick av busshållplatsen innan henne så jag smsa lite folk och kolla om nån ville smsa lr prata i tele ;), och det vill nathalie bby <3, så vi pratade om allt och inget tills jag kom hem =D, tack gumman<3 Nu måste jag kolla vilken klass och så jag ska gå i, för vi skulle få reda på d ikväll :O, bilderna kommer här också :



typ nachos ;), MUMS ! <3







Vårt mellis :P<3













Hahah a, bye bye bbys <3
Chao ;)<3

Kommentarer
Postat av: maariawh

Kul med bilder ;P<3

2010-02-22 @ 20:52:18
URL: http://maariawh.blogg.se/
Postat av: teahh

jupp ;)<3

2010-02-22 @ 20:53:03
URL: http://blondinbruunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0