Thea - stallet =) <3

hej och förlåt för dålig uppdatering men onsdagar är en rätt svår dag för oss båda att blogga eftersom att vi inte hinner på morgonen, och i skolan använder vi inte datan så mke på onsdagar plus att vi är i stallet efter och kommer hem nu.
Men idag va en skön dag, först vare syslöjd, sen typ läste vi, sen vare matte -.- sen typ jobbade vi med rödluvan på engelska, vi ska spela upp den som teater fyra å fyra, jag är med andrea archie och lisa =D <3
Sen efter lunch kollade vi på bio me klassen, den hette vatten hästen, den va typ fett bra :O, och sorglig :'( <3
Sen slutade vi, men hallåh erkänn att d var värsta sommar vädret idag :O, jag och fiffi gick utan jacka och tjocktröjja typ halva vägen t bion, hahah våra jackor satte lisa på sig så hon blev riktigt varm ;) <3
Påbion satt jag breve lisa och siri, hahah jag och lisa flummade lite ;), hahha som vi gjorde imorse när vi väntade på vera i en kvart -.-, HAHHAHA shit vad kul vi hade ;) vi pratade om bilar, fullisar och nyktra personer,, sjukt? hahah<3, men iaf, efter bion gick jag sofia och vera (och elin som följde med oss en bit), till buss hållplatsen, sen kom bussen och vi åkte t stallet =), vi hade hoppning och jag fick rida picco (JA !!! ), det gick rät bra för mig =D, sen efter ridningen bytte jag om och sen gick jag, tintin och marta t vivo, sen så åt vi, sen kom bella från sin ridlektion och hon skulle oxå t vivo för hon hade ingen mat så jag följde med henne igen, och då ville hon att jag skulle sjunga opra ? hahha<3, jag e typ ovanligt tyst i stallet ?, ni som känner mig, tycker ni att jag är tyst/blyg ??, hah, men ajja. Sen typ satt jag, tintin, vera, bella och johanna å pratade i soffan :P, sen typ märkte vi att klockan var kvart i, då fick vi lite bråttom eftersom att bussen gick prick, och bella å tintin hade inte bytt om ;)<3m, ajja, sen åkte vi hem och a, nu sitter jag här ;)<3
Chao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0