Thea - min dag<3

Hejhej <3
Imorse blev d lite kaos för mig elin och vera hahha xd<3, vi gick t de vanliga busshållplatsen eftersom att vi skulle till spaskan, men då kom 401an så vi tog den en statio, fast elin ville inte men vi gjorde d ändå ;) 821 går ju ändå från den stationen också, sen kom en till 401a så vi tog den en station till xd, för vi frös ;), men på den busshållplatsen gick nte 821, så vi kom lite sent och a, hahah<3
Annars har dan vart rätt skön :P, fast vi hade matte prov :s, men jag tror d gick bra ;)<3, sen hade vi typ bara att man skulle visa hemmuppgifter och sen idrott, men jag var inte med eftersom att jag har typ fortfarande asont i halsen när jag springer...
Sen hade vi mitt val, jag och fiffi teckna manga =), vi ade på musik på smartboarden, vi fick välja hahah<3
Sen kom vi fram till att magnus (vår lärare) hade ganska bra musik smak ;)<3
Hahahh<33, a och sen kom ju siri och jessica t mig, dom lärde mig att lägga in header och så gjorde vi en ny t ica, och a. Men GUD !, Jag har inte sovit över med någo på en fredag på typ 1 måad ! asso shit rekord? hahah<3
Ajja, Chao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0