Thea - Haiki dikter ;)

Vi jobbade typ med Haiki dikter i skolan idag, så här blev mina :

Vi står på stranden
Du går sagta iväg
Jag står ensam kvar

Och:

Gumman var är du?
Borta för alltid?
Kommer du aldrig tillbaks?

Och sen en som inte blev en Haiki dikt men iaf en dikt ;) (jag säger hur man gör dom sen)

Jag vill inte lämna
Jag vill ha dig kvar
Utan dig, inget mer jag


Okej, så här gör man:
I första raden ska det vara 5 stavelser, i andra raden ska det vara 7, och i tredje och sista raden ska det vara 5 igen. Men på den sista gjorde jag tvärtom alltså två med sju och en med 5, men ajja :p<3
Vilken tyckte ni blev bäst? <33


Kommentarer
Postat av: veraa

tredjee :*)

2010-02-19 @ 15:53:39
URL: http://blondinbruunett.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah <33

2010-02-19 @ 16:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0