Thea - Vera-Lisa Olga Margareta Stöhr Torell

Jag älskar dig.
Du förstår inte gumman!
Hur J*vla mkt du betyder för mig. Hur mkt jag saknar dig varje sekund jag inte är med dig. Hur ofta jag tänker på dig, och tänker på alla minnerna som vi lyckats skapa under åren.
Sju oslagbara år med dig gumman! Det var vi redan i 6års, och sen dess har vi aldrig skilts åt.
Ettan, tvåan, trean, 4an, 5an, 6an... dom bara flög förbi medans vi blev äldre och äldre, och jag älskade dig bara mer och mer, och älskar dig fortfarande mer för varje dag som går...
Det finns 9 miljoner människor i Sverige, och att det var just jag som haft turen att träffa dig, det är helt sjukt! Du är en ängel som lever på jorden istället för i himlen, du är den bästa som finns, jag dyrkar fan marken du går på!
Förstår du hur obeskrivligt mycket jag älskar dig ?
Vera <3 Thea föralltid, INEGNTING kan skilja oss åt, har vi klarat av 7 år, kan vi klara ett helt liv...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0