Thea - Presenter :)) <33

Vad jag har fått:

Nässicär
Sminkgrej från Kicks så att man blir sminkad och får sminktips :D (kanske ska byta till vanligt presentkort)
500 :- till kläder
1000 :-
Fifa 10 ^^
Jacka och väst, men ska byta till pengar så de blir 1500 :-
Plattång
Webbkamera, mick och bluetooth t skoldatan
Kanin ! <3333 hippie <3


typ de, tror inte jag fick ngt mer, kanske glömde nåt, men jag ska få flera grejer senare av lite annan släkt eftersom de bara var poa idag, och kanske av nån annan :)) <33
Men aja, jag tror jag lägger in bilder på de jag fått snart <3, antingen idag eller imorrn :p< 3
puss!


Kommentarer
Postat av: Sussie

Thea! Du glömmde skriva att du fick två sniglar av mej och Hanna! <333

2010-10-29 @ 16:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0