Vet ni...

hur jävla mycket jag saknar er?
Jag tänker ofta på er, mina änglar som lever på jorden istället för i himlen, mina änglar som inte har några vingar.
Klassen,, sickla skola. 6års, 1an, 2an, 3an, 4an, 5an, 6an...
Ni var mitt allt, ni är mitt allt, ni kommer alltid vara mitt allt.
Utan er är jag ingen, utan er skulle jag aldrig ha varit jag.
I sju år har ni funnits för mig, stöttat mig, varje dag.
Att träffas 5 dagar i veckan i 7 år, och sen inte träffas alls, de är en stor skillnad.
Vi var som en jätte stor familj, alla kände varann, ingen var nånsin ensam.
Vi var bäst, vi var allt.
Vi kunde allt om vi ville, vi klarade det, vi var oslagbara.
Alla minnen vi har skapat tillsammans, är bäst.
6årskören holabalobalejj, lucia i atlasgruvan, skolavslutningar, utflykter, vässarö, hinderbanan och kvällen i hästhagen, och så sjukt mycker mer.
Jag älskar er, ni är bäst, vi är bäst, vi är allt, vi är oslagbara, och jag vet fan inte vem jag skulle vara utan er.
Nu, har vi skiljts åt, vi är inte tillsammans 5 dagar i veckan längre.
Vissa går inte äns i samma skola.
Vissa har flyttat långt bort.
Men jag kommer alltid att minnas er, som dom bästa i världen.
ht 2003 - vt 2010 :'(
I miss you most


alla är inte me på de här fotot; ellen, lili, igge, kevin, vendela ♥


Kommentarer
Postat av: Siri

Love is not forever....

2010-11-07 @ 21:53:20
URL: http://thelionqueen.blogg.se/
Postat av: Nathalie ;)

Börjar fan gråta... Det finns inga ord som beskriver den känslan, det är bara tomt. borta, slut. Aldrig, aldrig mer kommer det att vara vi...

2010-11-08 @ 17:37:02
URL: http://funki.blogg.se/
Postat av: Nathalie ;) <33

Varje gång jag läser det där börjar jag gråta...

2010-11-14 @ 14:54:25
URL: http://funki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0