grapefrukt

har ätit middag nu, och grapefrukt me socker, mhhmm,, men haha jag faila när jag skulle skära den xd,
jag skärde mitt i tu på den (men åt fel håll typ, då sa mamma, nej åt andra hållet, ja ba va?, sen skärde jag den åt andra hållet och ba; men de blev ju inte bättre ?, hon ba; nej, jag menade igenom lixom. Jag typ fick damp, haha den va i 7 bitar -.-' , den ska va i 2, haha fail!
aja, de har vart två chill dagar igår och idag, är sugen på att träffa lite folk nui (a<3 xd,
så ska bli rätt chill me skola imorrn, vi har typ bara 4 lektioner ändå för vi har sovmorgon :d <3
sen tror jag att ja drar t 2an me vera, om du fortfarande vill ? då ska vi göra keramik, haha.
Aja, pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0