friman ♥ "friman"

Jag saknar våra minnen gumman.
Dina och mina.
Som vi skapat tillsammans.
Dom som jag aldrig kommer glömma.
Surfingbrädan.
Bio.
Bada.
Din pool.
Sickla.
Allt.
Jag älskar dig gumman.
Dig och mig tillsammans.
Det började med att vi bara chattade på msn.
Sen träffades vi.
Alla hjärtans dag 2009.
Den dagen kommer jag föralltid att minnas.
Den dagen då jag träffade dig för första gången.
Sen den dagen, har du sovit hos mig typ fem gånger.
Jag har vart hos dig två gånger.
Alla gånger vi har träffats är oslagbara.
Vi har bara garvat som fan.
Jag har aldrig bråkat med dig.
& hoppas att jag aldrig kommer behöva gör det heller.

Jag älskar dig.
Eftersom att du är så jävla underbar.
Nej, jag kommer aldrig glömma dig.
Nej, jag kommer aldrig släppa taget om dig.
Inte för någonting.
För du betyder så mycket.
Efter den dagen vi möttes första gången har jag älskat dig.
Rosen i mitt hjärta, det är du.

Du heter Jennifer Friman.
Jag heter Thea Catsús Henmark.
Men jag kunde ha hetat Thea Friman Henmark.
Och det skulle jag avrit stolt över.
För Friman, de är så sjukt vackert.
EFtersom att du heter det gumman.

Jennifer <3 Thea
Jenni <3 Tette
Jea <3 Lea
Friman <3 "Friman"
Friman <3 Henmark






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0