fredag&lördag

fredag
efter skolan väntade jag och vera på att jenni sluta,
sen åkte vi me hannah och elin på bussen,
och då undrade hannah om hon kunde vara med,
och för oss var de okej, men jag behövde kolla me mamma,
så hannah åkte t sig och jag vera och jenni drog t sickla och köpte godis.
Sen gick vi hem t mig och jag ringde mamma och kollade om hannah kunde,
men hon svarade inte och inte pappa heller, men sen fick jag iaf tag i henne,
och hon fick, sen kom hannah.
Vi typ hade de asmys och a, typ prtade, kollade på lite idol, och annat,
och gick ut me jonna, sen typ gick vi och la oss vid 1 eller ngt sånt, myys !

lördag
vi vaknade typ vid 9, sen låg vi kvar i sängarna till typ kvart över 10, haha,
eller vi typ låg och prata lite,,
sen åt vi frukost och sen skulle hannah typ hem,
då försökte jenni, vera och jag komma på ngt att göra,
tillslut typ bestämde vi oss för att baka pepparkakor, haha.
Så vi gjorde de och dom blev väl goda, typ.
Sen skulle vera hem, så jag och jenni kollade på avsnitt 2 av ung och bortskämd,
sen kom julle, för att jag och min familj skulle ju äta middag hos dom, och han hade typ inget att göra?
Så vi kollade klart på ung och bortskämd, sen körde vi spel, pyramidens portar :pp
Sen skulle vi t julle så jenni åkte hem, sen hos julle typ åt vi middag,
spelade wii, mario cart, och kollade på new moon, och a.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0