deprimerad eller vad ? xd

shit, saknar den här låten ;ss <3



/gamla/

Jag hatar att snart,, om bara en termin så kommer jag antagligen tappa kontakten med typ hälften av de som gått i min klass sen 6års. Det ryser i hela kroppen när jag tänker på det,, ni skulle bara se mina ögon nu.
Livet kommer aldrig bli detsamma igen. att tappa kontakten med så många, som man känt så länge. Typ snart 7 år. Jag komme aldrig palla det. + en annan sak som typ händer samtidigt, + så sjukt mkt annat. Och allt händer nu. Varför är det så? i 6 år har jag vart lycklig... lyckligast. Men nu... nu vet jag inte vad jag är längre. Det e ju klart att jag var sjukt ledsen när Lili flyttaden te malmö i trean. Enligt vera va jag sjukt ledsen men det är ingen jag minns själv. Jag älskar Lili, du va och kommer alltid vara en av de som jag älskar mest.
Men nu känns det annorlunda. Att lämna så många. Och ellen har redan lämnat oss. Åkt till frankrike. där hon stannar i 3 år. Jag pratade e henne för nån timma sen i tele... Och jag saknar henne sjukt mkt.<3...
SNÄLLA! JAG VILL INTE :/</3...

förlåt, men jag förstår ingenting längre.

                                                                      Men ibland så
Och jag är inte              Jag är någon           kan jag slappna
den glada tjejen            helt annan.            av, sluta tänka
jag var förr.                                                och bara va mig själv.

Är det någon där ute som förstår mig, eller känner samma sak?


nejj jag vet inte. Jag vet inte riktigt varför jag är och har vart så typ deprimerad de sista veckorna. Jag vet ju att det är för att du flyttade,, för att klassen snart skiljs åt, och adra saker jag inte tänker skriva här.
Jag vet exakt vad ni tänker när ni läser allt jag skriver, å! lilla skitunge, hon vill få uppmärksamhet ch hon tycker synd om sig själv. Men i får tro det om ni vill. Helt okej för mig.

Jag fattar inte ett skit.

Varför har det blivit så här nu?
SNälla berätta för mig, för jag pallar inte att dt ska vara så.
jag vill bara inte att dt ska vara så här... (bara de som vet förstår)

Asso sorgligaste julavslutningen ever...
Sista julavslutningen i hela sickla skola för oss sexor... :`(
Jag, fiffi och ica stod där och höll ifacklor och dt var sjukt sogligt... efter varje låt gjorde vi vågen, fett fint dt va... Men när man stod där så tänkte man tillbaka, när vi gick i 6års, vi lr iaf jag tyckte att sexorna var sjukt coola när jag gick i 6års och ettan å tvåan mm. När man tittar på dom små så känns dt sjukt sorgligt, och om ågra år så kommer dom stå där som oss. fan va sorgligt, ni förstår inte hur jag känner... jag vill ite att vi ska sluta sickla skola, om bara en termin... då splittras hela klassen, och kommer aldrig att sättas ihop igen. Att ha känt er i snart 7 år. Asso det känns otroligt, tänk när vi gick på eken (6års) fruktsamlingarna med ulle och irene. Fa va man saknar och toppen å höjden (1-2a) Vi på toppen hade iaf sjukt mysigt och kul,, men nu kan jag inte skriva mer, dt går inte.. :/ </3 I HATE THIS...




det där var nåra inlägg som jag skrivit på min förra blogg www.teahh.blogg.se , dom inläggen är skrivna för ca ett år sedan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0