Thea - asso shit förlåt !

Hej<3
jag har typ inte skrivit sen i fredas morse, men jag har helt enkelt inte haft tid...

I torsdas var vi ju i romme och d va askul. hahah ibörjan åkte jag m elin, andrea och jessica, sen hittade vi vera och siri i liftkön hahah, så då åkte vi alla 6 =)<3, sen typ åkte vi ett tag, sen äntligen hittade vi lisa, fiffi och hannah <3, då åkte vi typ, sen va typ edvin, erik, julle och kanske nån mer (förlåt om jag glömde nån), me. och a, sen typ försvann och kom de in nya folk hela tiden i vår lilla "klunga" hahah<3, för man ramlade i liften, och när man kom upp igen hade inte dom andra väntat, lr så råkade man åka ner i olika backar osv :P<3, sen försvann elin och hannah, så då åkte vi andra =D <3, d va askul för vi typ höll i varandras stavar och så åkte vi d, e as kul hahah, fast jag typ vred om mitt ben och det gjorde lite ont ;), sen ramlade jag över julles skidor och fick as ont i svanskotan plus att jag typ haft ont i mitt knä as länge, hahah :P<3, hahah vi hade typ as otur i en av ankarliftarna, man ramlade typ 24/7 i den, och där försvann alltid folk xd, hahah :P<3 jag satt breve elin bby i bussen och a<33
I fredas va d skola, men magnus var sjuk, jippi ! <33, så vi hade mats och d var värsta chill dagem =D <3. Efter skolan så gick jag hem t hannah m alexandra, och vi typ ritade mm, sen sov jag över hos hannah =) <33 love you<33
I lördas var jag med vera och hannah i forum, och sen träffade vi jessica och natta där, å ja har typ inte träffat dom på aslänge :O<3, och sen var vi med dom också fast jag köpte inget för jag hade inga pengar ;) (bra att vara i forum utan pengar, jag vet) ;)<3, sen så skulle typ hannah nånstans och natta också  så då åkte jag, vera och ica hem t ica och hämtade hennes gräjjer för vi skulle sova hos mig =), sen gick vi t sickla och ica å vera köpte lösnaglar och vera köpte en parfym och så kollade vi runt lite ;)<3 sen åkte vi t vera å hämta hennes saker, sen gick vi t mej, och satte på deras lösnaglar mm.
I dag (sönda) så hade vi tennis, och hannah kollade på =), hahah våran tennis lärare var as rolig för först skällde han på oss (på skojj) för att vi hade så långa naglar (han trodde dom var äkta), och så sa han att vi skulle klippa av dom och då började vi skratta hahhah, men d var inte d roligaste ;), för sen så tappade jessica en av sina, och han bah : vah?????? tappar du naglarna?, HAHHAHHHAHAHAHHHHHHA och vi började as garva hahahha<33, shit va kul d va hahah<3, a men efter tennisen så åkte vera och ica hem t sig och hannah kom hem t mig, hannah ville att vi skulle städa typ hela mitt hus, men jag hatar att städa så d tyckte inte jag var en bra idé ... men jag vet inte hur men tillslut stod vi och städade -.- hahah<3.  sen typ åt vi pizza och sen skulle hon hem :P<3, a, det var väl d ? hahah<3

Men jag och fiffi har lovat varandra att inte äta något godis, glass, kakor, chips lr nåt annat onyttigt, bara på lördagar, fredagar och speciella tilfällen, och  än så länge har jag klarat mig, men fiffi åt nån gång hahah :P<3, lr jag drack cola i stallet :s, gills d ? hahah<3
Chao <3
ps, bilder kommer sen när jag är på den andra datan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0