Vera - vi e sjuka ! Thea - nej ? vi e väl friska ?

hej hej, nu ligger jag här me lilla thea,
jag e inte liten!
Jo!
Nej, du är kortare än mej!
böhhööh de e bara mått... jag e sjukt mycke större än dig om man tänker på ett annat sätt lixom logiskt !
Vilket sätt då? typ åldern?
nej, eller jo de oxå heheh hehehe heheh men lixom att jg beter mej som jag e större. jag SMASKAR INTE !! heh
Har smaskning med ålder att göra? :O
åh, de e sånt som små ungar ofta frågar mej. men lugn lilla thea du kommer oxå att förstå. snart ha tålamod ^^
hm, de har nog ingen nånsin frågat... som om de skulle vilja ha hjälp av dej som e så liten? haha, du förstår ju ingenting
jag förstår ingenting What ? skämtar du me mig, hahah jag trodde du a seriös först hahahh .. :)
Nej jg skämtar faktiskt inte. men de brukar jag göra och du går alltid på de -.- haha <3 jag älskar dej plutt!

hehe, som ni kanske förstår så e vi sjuka (vilket jag "den smarta" sa) tja kanske inte behöver säga namnet. när jag säger smarta fattar ni ju eller hur! men nu ska vi sluta för ni pallar inte me oss eller hur ? hah pussi <333

Kommentarer
Postat av: Funkisarna// Ica !<3

hihi daamp inlägg xD<3

2010-06-21 @ 18:27:03
URL: http://funki.blogg.se/
Postat av: teah

såååklaaaart!!<33

2010-06-21 @ 21:19:32
URL: http://blondinbruunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0