Thea - nejj ! =´(

Som ni vet så ska ju vera sluta blogga, dumma henne :@ <33 Men har nån en idé på hur jag ska göra? ska jag fortsätta blogga ? På den här bloggen ? eller på nån annan ? hjälp mig, snälla ! <333 tack..... ajah, idag vare ju första dagen i skolan efter lovet, vi var och badademed klassen =), d var inte as kul men bättre än att sitta inne på lektion såklart <3 sen efter skolan gick jag, fiffi, lisa och jessica hem t lisa, vi åt inget mellis =( , men vi gjorde läxa, tog foton på lisas mac och lite annat :P<3 se så skulle vi t teatern =D, inget bråk, yey <3 ajah, men jag fortsätter här ett tag, sen får jag se hur jag gör, men ge mej lite förslag e ni snälla =) <3 chao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0