Vera - myssiiigt

heej, nu sitter jag här i min säg och har varit vaken typ 1 och en halv timma -.- men frida sover -.- haha nej men de  e lungan jag har ju datan. aja igår kväll så hade jag frida de sjukt mys, vi hade anskiktsmask, målade naglarna (visar sen), ansiktskräm, rosenvatten mm. och så låg vi och pratade. fast vi båda var rätt trötta och ni som känner mej vet ju hur jag blir när jag e trött och vi ska prata
- Vera tänk om ......
jag ryker till
- Va?
- Vera tänk ....'
- Ja eller hur. och låsas att jag varit vaken hela tiden :)
men sen somnade vi. idag ska jag vara med Hannu :)) sjukt mysigt. jag tror vi ska planera lite för skåne. jag tänkte köpa lite ansiktsmasker mm Naaaaajs ;))
aja nu ska jag kanske väcka frida  MOHAHAHHA , Älskar er tjejer :) <333

ps. JAG SKA JU HÄMTA MIN KAMERA SLADD IDAG :D GISSA OM JAG KOMMER BLIDBOMBA :)) <33



Moses du vet att du e sjukt snaknad. jag kommer aldrig att glömma dej bby. R.I.P Moses..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0