Vera - Jävla datasladd -.-

asso jag e fett lack. jag beställde min data sladd för typ snart 2 veckor sen och den har fortfarande inte kommit ;oo åååå va jag dampar. men a, idag var det ju ridning och jag fick Elof (Y haha nej men han e ju bääst. och så var jag me Johanna i stallet och jag,julia,thea och johanna ska gå på spöafton i stallet. HJÄÄÄLP asså de e fett ledskigt.... fast kuul :)) nu kollar jag på något pogram om den här killen som skuter folk i malmö. fett leskig. urch typ precis som lasermannen fast i malmö... aja pussochhejleverpastej <3

(ett inlägg jag glömde publicera) ^^ <333

Kommentarer
Postat av: Siri

Saknar de tiderna... (bilden) <33

2010-10-29 @ 19:16:21
URL: http://thelionqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0