Vera - Hola ^^

heej, männskor. nu sitter jag i min säng och naajsar ;)) efter skolan skulle jag ju sova med thea. men vi kom på att vi skulle va med varann så mycket under lovet så jag drog till forum med fiffi. hon skulle köpa en present till sin lillebror men kom på att hon bara hade 200 och beövde typ 500 ;oo över snäll stora syster. fast de va jag oxå för efter de gick jag med min lille bror till Andys. Asså shit va snäll jag e. på en fredag och allt :)) aja, nu har jag bestämmt att jag ska va med Frída. SÅååå najs, vi hinner typ aldrig me varann men du e en av dom älsta kompisarna jag har <3 vi ska nog bara chilla. typ prata tjocka i oss chips och godis pyssla. asså de vi e bäst på. aja nu pallar jag inte uppdatera mer. puss <33


jag och fiffii <33


och sötaste frida <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0