Thea - vaken -.-

Godmorgon, antagligen inte så många vakna eftersom att kl bara e 8 ! :oo egentligen 9, men den är ju tillbaka ställd :p<3
Men Jessica ringde mig typ för en halvtimma sen, när jag låg och sov, och sa att hon var på väg t mig, man ba, okej ? xdd, hon skulle hämta sin dunjacka som hon glömt, så hon ba; thea!! nu får du gå upp! jag ba; nej,, jag e trööttt, gick och la mig typ 1 eller halv 2 igår -.- <4, men aja, sen kom hon och jag var vaken :p,, så då kollade vi om de va tennis,och de va antagligen det, men jag tror inte vi pallar gå, inte jag iaf <3
men nu  ligger jag i min säng och skulle försöka somna om, men lyckas inte, så jag tog datan <3
tror jag ska gå ner igen typ och ringa vera, för hon lär ju vara vaken den apan ^^ <3
aja, pujsaaaa


Kommentarer
Postat av: Funkiisarna//ica

cp biiiild ahha <333

2010-10-31 @ 09:38:53
URL: http://funki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0