Thea - mitt liv som barn...

... har vart så jävla underbart!
Med alla sjukt underbara personer,, alla på dagis, alla innan dagis som jag lärt känna via mammas och pappas kompisar, alla i sickla skola, alla i skuru skola, alla på alla aktiveteter som jag gått på i mitt liv, även om jag inte är med äns hälften av alla som har gjort mitt liv, så är dom ju en del av mig, jag har fått minnen med dom.
Ni betyder allt, utan er, alla underbara, hade jag aldrig vart jag. För det är ni som tillsammans har byggt upp mitt liv, steg för steg, med hjälp av min familj och släkt, som jag älskar.
Det är ni som får mig att gå upp på morgonen, ni som får mig att vilja vara kvar när allt känns piss.
Ni är mitt allt.
MÅnga av er har jag inte träffat på flera år, och kommer antagligen aldrig mer träffa.
Men ni har ju ändå funnits i mitt liv, och den tiden jag var med er, har ni hjälpt mig att bygga upp mitt liv.
Mitt liv är ännu inte färdigbyggt, jag kommer att lära känna så många fler som jag inte har någon aning om vilka de är nu. Men ingen av dom kommer att ha en chans att bygga upp mitt liv som BARN, för de är över, imorgon. Om ingen kommer och plingar på dörren innan kl 12 inatt så xdd, men de tror jag inte.
Alla minnen som har skapats under de 13 underbara år jag har left, är oslagbara.
Jag minns på dagis när jag och Olle gungade "uppe, nere, uppe, nere" och han retade mig som fan, och som jag är känd för så är jag ju sjukt lättretad ;) och de var jag redan då.
Ada, haha du och jag var ju bäst på dagis asso ;) jag kommer ihåg våran hemlis som vi hade, den gjorde vi varje dag innan vilan ;)),, och emil, du och jag hade våra dagspass xd, vi hade bestämda tide rpå vad vi skulle leka på dagis typ; nu ska vi leka ronja rövardotter, nu ska vi göra karameller med cyklarna och nu är det sitta och säga hej till föräldrar tiden hahaha !, och vi tillsammans var oslagbara olle+thea+ada+jacob! sen vare ju oxå vincent, åsa, elin, isac och kanske nån mer.
sen har jag ju minnen med alla barndomsvänner utanför dagis, andréa, jag kommer ihåg att våra familjer va alltid på kulturhuset och tom tits tsm haha, och vi var  bäst! och enja, nu går ju vi i samma skola, men när vi var små var vi ofta med varandra, och du klämde ju min tumme så den e cp ;) de gör inget xd, du skrev ett sjukt gulligt förlåtbrev t mig, hha jag har kvar det.
Madeleine och Johanna, jag kommer ihåg när ni var hos mig och lidia var där oxå och vi prata inte me varann på 2 timmar typ så blyga! och när jag och lidia var hos er! Sen har vi ju lidia ;) vi var ju  typ 24/7 jag ville ju leka hela tiden, du var den lite mer lugna typen som mer bara satt, och vi har ju vart me varann sen vi föddes typ, och till typ 4an så va vi med varandra sjukt mycket, sen hände det något. Jag kommer ihåg alla dina pyjamaspartyn med isolade, amanda och lucia, våra teatrar haha. Och när du jag och isolde var på eriksdalsbadet.
Ellinore, vi var ju dom bästaste vännerna som fanns, du jag och lidia hade ju LET (lidia ellinore thea) vi var ju på mitt landställe varje sommar och hade det bäst!, innan du flyttade från stockholm var ju vi med varandra hela tiden, men sen var vi bara lite då och då, och sen träffades vi inte på 2 år :O men nu i våras så träffades vi, jag vill inte tappa kontakten med dig igen.
Sen har jag massa flera, men jag kan ju inte skriva om alla dom, sen har vi ju då alla från klassen i sickla skola, som nog faktiskt gjort mest, ni är seriöst mitt allt.
Och så från skuru, er har ja ju inte känt så länge, men ni är redan bäst!
Och från aktiviteterna, fotbollen som jag gick på i 5 år, men lärde typ inte känna ngn, men vet ju vilka alla är lisa s, mirre, julla, petra, wilma mfl. och spec från stallet; Tintin och Josse ni betyder så mycket för mig! ALla våra minnen från när vi började rida för 3 år sen ... <3 men nu har ju tintin slutat rida, men vi ska inte tappa kontakten ! Och bella och marta som jag lärde känna egentligen tyo förra året, ni är bäst! och många fler!
och jojjo förästen :p<33, , sen äre ju från ridlägerna i somras; ronja, emilia, patricia, veronica, veronica, kristina, agnes, amanda och flera,, och från adnra ridlägret; cleo, hanna, emelie, maja mfl !
Men nu måste jag sova, så puss på er allihoppa som skapat mitt liv som barn, jag älskar er sjukt mycket ska ni veta !

Kommentarer
Postat av: johanna

du kommer alltid att vara ett barn ! men man kan väl säga att du är vuxen efter 20 :)<33

2010-10-27 @ 22:20:32
URL: http://compras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0