Vera - till johanna

Asså Johanna jag har fett dåligt samvete... du kan lixom alltid träffa mig, och jag har aldrig tid. och på sistonde känns det som jag säger nej gång på gång... jag menar de verkligen inte, de e bara de att dom är veckorna e sjukt speciella för mig. och klassen e väldigt viktig. men de e ju du också såklart. alla minnen asså, första gången när vi träffades. när vi satt på stenen och jag va ny och rädd i gruppen. hoppade de går vägen me skolan ;) de känns som jag sviker dej, när jag säger nej. men jag menar inget de e bara att mitt liv e som en fullpakade kalender. de går aldrig en dag utan att jag gör något. de e familjen,skåne,hunden. you know. men jag vill säga till dej Johanna och duska lyssna jag älskar dej Johanna Öhrn sjukt mycke, du skiner upp  min dag. och jag vet att du alltid finns där för mig. och jag hoppas att jag finns där för dej. gumman du och jag och den rosa tvättmaskinen på elgiganten ;) haha du fattar. aja jag ärlar dej
Vera + Johanna
I LOVE YOU

Kommentarer
Postat av: jojjo <3

jag förstår..

johanna maria birgitta öhrn <3 vera-lisa olga torell :) vet inte ditt andra mellan-namn och du vill inte att jag ska skriva ut ditt andra efternamn

2010-06-10 @ 22:34:40
Postat av: Veera

Älskar deeeej <33333

2010-06-10 @ 22:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0