Vera - Tävling,kusiner och aspö

nu sitter jag hemma hos mormor och morfar, och snart ska vi dra till mina älskade kusiner och hämta upp dom. Sen åker vi hem och handlar mat typ... och sen drar jag och min sötnos och tävlar ;) sjukt nervös för mina kusiner och mormor och morfar ska kolla :O men får se om de bara blir lydnad eller dåde lydnad och agiliti ;) efter de så åker vi ut t aspö sjukt mysigt. öch jag venne när jag kommer hem. så de kommer inte vara någon uppdatering från mej tills jag kommer hem -.- aja ha de bra, och sitt inte framför data hela sommaren ;) puss och hej <33333


Kommentarer
Postat av: Funkiisarna// ica!!<3<3

hoppas du vinner tävlingen !!<3<33

2010-06-14 @ 12:05:01
URL: http://funki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0