Vera - Simone bäjjbi

hej alla idag har jag varit me den underbaraste Simone, asså de va typ i vintras vi träffades senast ! JAG VET ! men idag fick vi ihop de och kunde träffas såå grymt (om folk inte vet eller undrar var jag lärde känna sötisen så var det från gannarve) asså gannarve e ett ridläger (: aja, jag drog till henne rnt 11 typ och tog saltsjöbanan. sen gick jag hem till henne och hälsade på hennes ursööta hund Tindra (blandraser e bäst ^^) hehe men sen drog vi ner till en sushiställe och jag åt en sushi frö 90, dyrt men värt (: sen gick vi ner typ till något ställe där man kunde bada och se fanns en vattenstutsmatta hopptorn bastu mm. sjukt najs, där va vi typ hela dagen. och mamma sa att jag blivit bruun (stolt). haha man måste ju jobba på bränna vetni, så man inte ser ut som ..... ni från klassen kanske fattar .. ! sen gick vi därifrån runt 17 och köpte chips och godis och gick till stationen. men på väg till stationen mötte jag Emma. hon har oxå ladställe där jag har och vi brukar träffas och så på sommrarna. hon var på väg ut till mitt landställe roligt va ? hon bor lixom okså i saltsjöbaden (: aja nu sitter jag här i soffan och saknar simone ;) haha

puss

några ego bilder (:




Kommentarer
Postat av: austin

du e sååå söööt

2010-06-24 @ 23:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0