Thea - Våran klass i sickla skola.

I sju år har ni alltid funnits där för mig. Vi har träffats nästan varje dag i sju år! I sju år har vi haft roligt tillsammans. Så många minnen som skapats de här sju åren. Nästan alla minnen har skapats under de här sju åren. Och de flesta av minnena är med nån av er.
Jag förstår inte att de sju åren är borta föralltid och aldrig kommer komma tillbaka. Alla dagar ma inte tänkt är betydelsefulla. Fast egentligen är det kanske en av de bästa dagarna i livet. Varje morgon jag mött er, först bara vera i några år. Och sen Lisa också. Vi har mötts på "gamla stället" och "nya stället" , ni fattar. Och vi har väntat på varandra. Jag kommer ihåg när jag och lisa väntade på vera typ as länge och så gjorde vi en lek med bilarna "nykter, full och halvfull" det glömmer jag aldrig. Sen när man kommer t skolan, sitter alla i trappen och väntar på att magnus ska komma och öppna. Men det har ju bara vart i sexan! fast de känns som i en evighet. Ja, i 6års då! Då minns jag fruktstunderna när Ulla och Irene pratade och vi satt i ring på golvet, jag kommer ihåg att jag satt mellan igge och ken. Sen minns jag att jag, jessica he och ellen lekte typ ond häxa, haha. De gjorde vi typ 24/7? Och elin, vi var spelkompisar hahha. Vi spelade spel hela tiden. Och det gör vi fortfarande <3. Sen i ettan. Vera, siri lili bejbs! Det var våran tid med tjejgänget. Vi lekte sjärtlapp på stenen haha<3 Och jag kommer ihåg att man alltid frågade maja-lisa om man fick sitta ute i soffan och jobba. Vi var 24/7 tillsammans. det var verkligen bara vi. Sen i tvåan, så var det likadant. jag kommer ihåg när man åt mellis så var det en servetris och en servetör (haha fiffi, du trodde att killar också var servetriser igår ;) Och så dukade man och när nån ville ha nåt så gick man och hämtade de till dom. Och när jag och siri och lili såg på Mamma Mia. Och åt på den här restuangen innan och hade flamenco klänningar, glömmer aldrig! Sen i trean så kommer jag ihåg "Volym" som var en sångtävling som typ sofia och lisa höll i. Jag, lili och jessica var med och vi sjöng "shalalala". Vi tränade varje rast på vårat ställe. Och fiffi var manager. Vi var ju bäst ? :O <3 Och så uppträdde vi på skolavslutningn<3 Men då på skolavslutningen så skulle ju lili flytta t malmö och sluta i sickla skola =( så jag, vera och siri hade en överraskning åt henne. Poa hämtade oss på skolavslutningen och körde oss t hammarbysjöstad där Lilis mamma mötte oss. Sen så låtsades vi att vi skulle kolla på ägg. Sen sa Lilis mamma att vi skulle åka med färgan till djurgården för hon trodde det fanns fler där. Så vi åkte över dit. och när vi gick av så sa vi att vi skulle te grönan. Och alla gånger vi var hemma hos lili och lekte café, sjukt roligt! Sen i fyra så var det ju jag, siri och jessica. Vi var med varandra hela tiden. Vi gjorde våra egna låtar "Vi närmar oss jullovet" och "sommar, ljuva sommar". haha<33 Och "bc" där på fritids på sommarlovet! haha vi berättade aldri för nån vad "bc" betydde. Det var vårat café. (Blomster Cafét) vi gjorde grejjer av papper, och vi hade så sjukt roligt. Sen i femman, när vi var sjalgänget. Jag och hannah hade svartvita sjalar. Siri och vera hade orange svarta och Elin och jessica hade blåa. Sen var jessica he och ellen med lite också. Då glömmer jag ju verkligen aldrig kenny starfighter med hannah och jessica. Så sjukt kul med den förvirrade tanten på toan, och elvis på donken och sen bara alltihoppa bollibolli! och sen kvällen med elin, ellen och hannah på skolgården, det var när det var val i matsalen. Vi tog foton och sen körde vi fotboll på dagiset, jag och ellen ägde ju verkligen ut er elin och hannah! Lugnt asso ;) haha elle njaaa. Sen på donken när jag hade kli<3 Se hela sommarlovet, vera skåne med dej va ju så sjukt kul, ringarna, hästis och rosas café! Och jessica, de tre sommrarna jag vart på dittland när du fyllt år. Med bea och jessica he. När vi var uppe exakt hela natten, och typ spelade "game of life" och pratade och var seriöst AS RÄDDA för att de skulle komma spöke när klockan slog 12. Då låg vi längst in i sovsäckarna och va sjukt rädda! Och förra året när vi badade och så var det en spindel ute vid flaggstågen och vi fick damp, och välte flaggstången (hehe).
Och nu i 6an. Vässarö, något av det roligaste som hänt i hela mitt liv. Och allting har förändrats i 6an... <3

Seriöst, Våran klass är den bästa klassen i hela världen! Jag kommer aldrig att glömma någon av de som gått i våran klass! För alla har förändrat mitt liv. Klassen skulle inte alls vart som den e ifall inte alla varit med. JAG ÄLSKAR ER!

Andrea, August, Archie, Calle, Elin, Edvin, Erik, Ellen, Felicia, Hannah, Ignacio, Jessica, Jessica, Julius, Ken, Kevin, Lisa, Lili, Nathalie, Oscar, Siri, Sofia, Tobias, Thea, Vera, Vendela

Tänk om jag har glömt någon nu, gud vad taskigt! det är ju typ omöjligt att komma på alla namn när man ska skriva upp dem sådär. Lova att säga till i en kommentar om jag glömt nån!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Du glömde Ellen! <3333333

2010-06-10 @ 19:48:16
URL: http://nackabeib.blogg.se/
Postat av: teah

nej? hon står ju där -.- <3

2010-06-10 @ 20:10:47
URL: http://blondinbruunett.blogg.se/
Postat av: vera

fett taskigt, jag och Siri va ju oxå magiger (stavning) :O

2010-06-10 @ 20:28:30
URL: http://blondinbruunett.blogg.se/
Postat av: funkisarna// Ica !<3

Lång text o jag läste hela :P<3<3 MINNERNA MED DIG THEA HENMARK GLÖMMER JAG ALDRIG!<3<3 :D

2010-06-10 @ 20:45:01
URL: http://funki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0