Thea - Teater på dagis ?

Hejj<3
Nu kom jag nyss hem,, jag och lisa har vart och badat vid sickla strand =)<3 det var as varmt i vattnet <3 Vi badade lite med freddi och nåra andra som var där också =)<3 och så köpte vi en big pack glass på ica :P<33
Haha och så var det nåra tjejer som gick förbi oss de va typ 10 och dom ba:
- Han ba tog bort min hand och börja strula, jag fick typ panik!
- Omg!
- Men gudh!
Hah, här kommer lite bilder :P <3





Nu ska jag t stellas teater på dagis och sen ska vi äta på Mcdonalds och sen ska jag hem t lisa och kolla på film<3 pöööössss! <3

Kommentarer
Postat av: mimmi :d

palla ljuga, sa vi äns så lr?

å vi är 97or?

2010-06-20 @ 09:23:13
URL: http://privatastt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0